- MODUL: Osnove upravljanja projektnim ciklusom (priprema projektnih ideja)
Cilj ovog modula je upoznati polaznike s osnovama projektnog ciklusa. Sudionici će dobiti informacije kako analizirati dionike (definirati ciljanu skupinu i krajnje korisnike te projektne partnere) te analizirati problem koji će se pokušati riješiti kroz projektnu ideju. Također, će dobiti informacije kako analizirati ciljeve, kako analizirati i odabrati najbolju provedbenu strategiju te kako koristiti intervencijsku logiku.
Polaznici će se detaljnije upoznati s Uputama za prijavitelje i dijelovima Uputa na koje je potrebno obratiti posebnu pozornost. Kroz temu „Izrada projektne prijave“ polaznici će se upoznati s ključnim pitanjima na koje je potrebno odgovoriti u prijavnom obrascu te na koji način koncipirati svoje odgovore i kvalitetno objasniti projektnu ideju. Isto tako, polaznici će biti upoznati s načinom izrade projektnog proračuna te će im se pojasniti na što posebno treba obratiti pozornost prilikom izrade proračuna.
Polaznici će dobiti uvid kako raditi u MIS sustavu i sustavu eFondovi (koji se koriste za prijavu projektnih prijedloga) te će dobiti korisne savjete za popunjavanje podataka u navedene sustave.
RASPORED ODRŽAVANJA WEBINARA:
Red. br | Datum | Vrijeme | Naziv teme | Predavač |
1. | 06.10.2020. | 12:30 – 13:30h | Uvod u upravljanje projektnim ciklusom | dr. sc. Vilko Klasan |
2. | 08.10.2020. | 12:30 – 13:30h | Faza analize i planiranja | Antonija Perač Fištrović |
3. | 13.10.2020. | 12:30 – 13:30h | Upoznavanje s uputama za prijavitelje | Krunoslav Kralj |
4. | 15.10.2020. | 12:30 – 13:30h | Izrada projektne prijave I dio.
(opisni dio projekta) |
Dina Šegavić Fanjak |
5. | 20.10.2020. | 12:30 – 13:30h | Izrada projektne prijave II. dio
(procjena troškova i izrada proračuna projekta) |
Zoran Lukšić |
6. | 22.10.2020. | 12:30 – 13:30h | Rad u sustavu MIS i eFondovi
(prijava projekta) |
Zoran Lukšić,
Dina Šegavić Fanjak |
7. | 27.10.2020. | 12:30 – 13:30h | Zaključak i osvrt na 4. Modul | svi predavači |
Za potrebe održavanja webinar-a koristiti će se Zoom platforma. Polaznici webinara neće morati instalirati aplikaciju već će dobiti link koji će ih odvesti u „sobu za sastanak“ odnosno održavanje webinara. Preporuka je da polaznici webinara, svoje računalo mrežno povežu sa internetom, obzirom da kvaliteta prijenosa webinara ovisi i o brzini interneta.
Za sudjelovanje na webinaru molimo popuniti Obrazac za prijavu polaznika na webinar, koji se nalazi niže u tekstu. Popunjeni obrazac dostavite na mail adresu edukacije@ra-kazup.hr najkasnije do 05.10.2020. u 12:00h.
Obrazovne aktivnosti provode se u sklopu projekta „KaŽu5 EduKA II“ koji je sufinanciran iz Europskog fonda za regionalni razvoj. Namijenjen je jačanju kapaciteta javnopravnih tijela na području Karlovačke županije u cilju povećanja apsorpcije sredstava iz Europskih strukturnih i investicijskih fondova sa naglaskom na novu perspektivu 2021.-2027.