Prva radionica Razvoj inovativnih proizvoda destinacijskih menadžment kompanija održana je 6. travnja 2022. u prostorijama Javne ustanove Regionalne razvojne agencije Karlovačke županije. Bila je namijenjena prvenstveno destinacijskim menadžment kompanijama, a kroz sadržaj predavanja pokušalo se sudionike upoznati s razvojem složenih turističkih proizvoda (paket aranžmani, izleti, događanja, konferencije i kongresi). Jedan od ciljeva radionice bio je ukazati komercijalistima destinacijskih menadžment kompanija na važnost njihove uloge u lancu vrijednosti u turizmu i kako konkretno kreirati i razvijati održive i složene turističke proizvode DMK temeljene na znamenitostima starih gradova Karlovačke županije.

Druga radionica Tržišni trendovi i lanci vrijednosti u suvremenom turizmu održana je 7. travnja 2022. u dvorani Udruženja obrtnika u Karlovcu. Radionica je bila usmjerena prema različitim pružateljima usluga u turizmu s ciljem upoznavanja sudionika s konceptom, funkcioniranjem, odnosima i koordinacijom unutar lanca vrijednosti u turizmu, te upoznavanja s tržišnim trendovima koji obilježavaju suvremenu turističku potražnju.

Sljedeće dvije radionice planirane su za dva tjedna.

Treća radionica pod nazivom Prilagodbe tržišnim zahtjevima kroz unapređivanje poslovnih modela DMK održat će se 20. travnja 2022. s početkom u 10:30 sati u dvorani za sastanke Javne ustanove Regionalne razvojne agencije Karlovačke županije, Ulica Jurja Haulika 14, Karlovac. Radionica je namijenjena menadžerima u destinacijskim menadžment kompanijama, a kroz radionicu će se pokušati ukazati sudionicima na važnost i ulogu DMK na turističkom tržištu i u upravljanju turističkom destinacijom.

Četvrta radionica Razvoj inovativnih i održivih turističkih proizvoda održat će se 21. travnja 2022. s početkom u 10:30 sati u dvorani Udruženja obrtnika, Jurja Haulika 14, Karlovac. Ova pretposljednja u nizu edukativnih radionica bit će namijenjena različitim ponuđačima turističkih proizvoda, a tema radionice bit će koncept, dimenzije, razine i specifične perspektive turističkih proizvoda.

Sve radionice vodi Željko Trezner, čije je višegodišnje iskustvo u sektoru turizma obilježeno aktivnim  sudjelovanjem u različitim projektima, stručnim vijećima i skupinama u području menadžmenta turoperatora i turističkih agencija, destinacijskog marketinga i menadžmenta te održivog turizma općenito. Predaje na Sveučilištu VERN u Zagrebu i na Visokoj školi Aspira u Splitu. Savjetnik je Upravnog odbora Udruge hrvatskih putničkih agencija te ravnatelj Centra za odgovorni turizam u Karlovcu. Kao stručnjak s poslovnim iskustvom uspješno integrira teorijske osnove u praktična rješenja koja su objavljena u brojnim priručnicima i stručnim člancima te prezentirana na mnogim radionicama, seminarima i konferencijama kako u Hrvatskoj tako i u inozemstvu.

Skip to content