Danas su u prostorijama Razvojne agencije predstavnici Milllenium promocije d.o.o. predstavili Komunikacijski plan i vizualni identitet, razvijeni u sklopu provedbe EU Projekta „Izrada Studije prometnog razvoja Karlovačke županije.

Prema riječima Maje Samardžić Gašpar iz Millenium promocije, Komunikacijski plan je već u provedbi, a elementi vizualnog identiteta inkorporirani su u sve memorandume i prezentacije. Do konačnog vizualnog rješenja došlo se uskom suradnjom sa predstavnicima Županije i Razvojne agencije, tako on predstavlja gospodarski rast kroz unaprijeđenje prometnog sustava te promovira sve modove mobilnosti, sa posebnim nagalaskom na one ekološki najučinkovitije, kao pješaćenje i biciklizam. Uspostavljena je i poveznica sa sadašnjim brendom Karlovačke županije, KaŽu5. Korištene su iste boje, te 5 razvojnih pravaca.

Projekt je sufinanciran iz Europskog fonda za regionalni razvoj kroz Operativni program Promet 2007.-2013. Ulaganje u budućnost.

Skip to content